pátek 18. července 2014

KDO JSEM JÁ?

Vítejte na mém blogu, jmenuji se Tereza :)




Jsem vystudovaný sociální pedagog. Už na vysoké jsem věděla, že tímto směrem se dát nechci. Co se mnou však bude? Už od mládí jsem neustále všude lítala s kompaktem a ostatní kolem sebe "otravovala" neustálým focením, blýskáním atd. Mým velkým snem bylo pořídit si zrcadlovku. Ještě než se tak stalo, tak jsem v hlavě měla naprosto jasné scény, které bych chtěla vyfotit. Pro studenta je pořízení něčeho takového však finančně náročné. Zrcadlovku jsem zadotovala ze svého podnikání v eshopu. Začínala jsem s nejjednodušším a nejnižším modelem od Nikonu: Nikon D3100 a objektivem 18 - 55 mm. Žádná extra třída, ale pro začátek dobré ;) Moje ego se dmulo pýchou, že mám tak VELKÝ foťák, protože co si budeme povídat, většina lidí hodnotí kvalitu dle velikosti ;) I dnes, když už mě focení živí, slýchám hodnocení lidí okolo, že když se jedná o velký foťák a velký objektiv, tak zaručeně MUSÍ být kvalitní a drahý ;)

Focení mne chytlo ještě více, začala jsem trénovat na sestře a sestřence ;) Poté se přidávali další lidé, že by měli zájem se také nechat vyfotit. Časem jsem si vydělala na další a kvalitnější objektiv, pak jsem přikoupila i lepší tělo. Postupem času jsem si prošla kolečkem, kdy jsem si vytříbila, co potřebuji, co ne.

Mou hlavní specializací je focení dětí, miminek, těhulek, rodin a svateb. Sem tam fotím i boudoir nebo produkty. 

Osobně nemám ráda stereotyp, tudíž se snažím stále posouvat, školit, učit, zdokonalovat, přikupovat novou techniku i rekvizity. Můj život je tak trochu jako na kolotoči, co jeden nestihne za celý život, to já stihnu za rok :) Nicméně jsem se rozhodla, že se chci posunout dále. Chci předávat to, co jsem se naučila. Vídám často kolem sebe lidi, co vlastní zrcadlovku, ale zásadně fotí na Automat a co hůře, koukají na focený objekt skrze displej zrcadlovky.  Setkávám se často s dotazy, zda bych je nemohla naučit to, či ono, jak dělám to či ono. Z tohoto důvodu jsem se rozhodla založit tento blog. Vítejte, pokud jste stejný maniak jako já do fotografie. Vítejte i Vy, kteří chcete krásně vyfotit svoje dítě, mazlíčka, kamarádku v domácím prostředí. Pevně doufám, že Vám tento blog bude k užitku.

Žádné komentáře:

Okomentovat